09177638851

نمایشگاه صنعت معدن لاس وگاس

نمایشگاه صنعت معدن لاس وگاس

نمایشگاه صنعت معدن (minexpo international) لاس وگاس در 24 الی 26 سپتامبر 2024 در شهر لاس وگاس کشور ایالات متحده آمریکا برگزار می گردد. نمایشگاه صنعت معدن لاس وگاس بزرگترین نمایشگاه معدن در سراسر جهان است که توسط توسط انجمن ملی معدن National Mining Association (NMA)  هر 4 سال یکبار برگزار می شود. رویداد بهترین فرصت برای نمایش تجهیزات و ارائه خدمات به صنعت معدن در جهان است.در نمایشگاه قبلی در سال 2021 با وجود همه گیری کرونا در فقط در مدت 3 روز حدود 22000 نفر از این نمایشگاه دیدن کردند.

تعداد غرفه های این نمایشگاه  1400 غرفه از 79 کشور جهان بود که به وسعت 660000 فوت مربع برگزار شده بود.

مدیران، مهندسان و دست اندرکاران صنعت معدن از سراسر جهان به نمایشگاه صنعت معدن لاس وگاس می آیند تا راه حل مشکلات خود را پیدا کنند. به طور متوسط از هر شرکت ١٠ نفر به این نمایشگاه می آیند. در این نمایشگاه آخرین دستاوردها و پیشرفتها در زمینه ماشین آلات و تجهیزات معدن، فرآوری زغال سنگ و مواد معدنی، اکتشاف، ذوب و پالایش ارائه می گردد.


میانگین ساعت حضور شرکت کنندگان در این نمایشگاه ١٤.٢ ساعت است درحالیکه برای سایر نمایشگاههای تجاری ٦.٥ ساعت تخمین زده شده است. ٩١ درصد شرکت کنندگان دوره قبل، خواهان شرکت دوباره در این نمایشگاه بوده و ٨٥ درصد آنها از برآورده شدن نیازهای خود در زمینه معرفی محصولات جدید و کسب اطلاعات، رضایت کامل داشتند.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با شماره 33621776-076 تماس حاصل فرمایید