09177638851

بهترین شرکت های تولید کننده تراکتور در دنیا

بهترین شرکت های تولید کننده تراکتور در دنیا

1.تراکتور نیو اولند اگریکالچر (New Holland Agriculture)

کمپانی تولید کننده نیو اولند اگریکالچر فعالیت خود را از سال ۱۸۹۵ آغاز کرده و یکی از برترین برندهای تراکتور را روانه بازار می کند. محصولات نیو اولند به ۱۷۰ کشور صادر می شود. NH2 نام یکی از محصولات خاص این برند است که از هیدروژن نیروی مورد نیاز خود را تامین و به عنوان یک تراکتور سبز شناخته می شود.

تراکتور نیو اولند اگریکالچر

2.تراکتور کیس آی اچ (Case IH)

تراکتور کیس یکی از معروف ترین برند های تراکتور در میان کشاورزان جهان است و از سال ۱۹۸۴ به عنوان یکی از شرکت های نوآور در تولید ماشین آلات کشاورزی شناخته می شود. اولین تراکتور این برند با نام مگنوم در سال ۱۹۸۷ پا به بازار گذاشت و خیلی زود محبوبیت زیادی را بدست آورد . مدل تراکتور STX500 Steiger یکی از محصولات تحسین شده کمپانی کیس به شمار می رود.

تراکتور کیس IH

3.تراکتور مسی فرگوسن (Massey Ferguson)

تراکتور فرگوسن ساخت شرکت صنایع سنگین آمریکایی مستقر در دولوث، جورجیا است، که در زمینه طراحی و ساخت ماشین‌آلات کشاورزی و ارائه خدمات مهندسی کشاورزی، فعالیت می‌نماید. این شرکت در سال ۱۹۵۸ تأسیس شده‌است و یکی از شرکت‌های تابعه آگکو می‌باشد.

تراکتور فرگوسن یکی از بهترین تراکتورهای کشاورزی است که از دیرباز حضور پر رنگی در صنعت کشاورزی ایران دارد و برای کمتر کسی نا آشنا است. تراکتورهای فرگوسن یکی از پرطرفدارترین و در عین حال یکی از پرمصرف ترین تراکتورها برای مصارف کشاورزی و باغداری به شمار می آیند .

تراکتور مسی فرگوسن

4.تراکتور جان دیر(John Deere)

رتبه اول بهترین تراکتورهای جهان متعلق به برند جان دیر می باشد که سابقه درخشانی هم در صنعت تولید و ساخت تراکتور دارند. در منابع آمده است که شرکت جان دیر می باشد که در آمریکا یکی از پر افتخار ترین برند های دنیاست و با عرضه محصولات با کیفیت جایگاه مناسبی رو در بین تولید کنندگان ماشین آلات کشاورزی دارد. با اینکه برند جاندیر در ایران بنا بر دلایل مختلف طرفداران زیادی ندارد اما میتوان گفت یکی از پرفروش ترین برند های جهان است و بخصوص در آمریکا طرفدارن بسیار زیادی دارد و از شناخته شده ترین تراکتور های جهان است .

تراکتور جان دیر

 

فاکتورهای مهم در خرید بهترین تراکتور کشاورزی چیست؟

در هنگام انتخاب تراکتور باید به یکسری ویژگی‌ها توجه کنید که شامل موارد فنی و غیر فنی می‌شود. در این قسمت برخی ویژگی‌های غیر فنی مهم را برای شما بیان می‌کنیم.

1.راحتی و آسانی کار با تراکتور کشاورزی

یکی از ویژگی‌های مهم در بررسی هر تراکتور کشاورزی راحتی کار با آن است. شما باید حتما چک کنید که فاصله پدال‌ها، فرمان و به طور کلی کنسول تراکتور کشاورزی دارای فاصله مناسب با صندلی راننده باشد تا او نیاز به خم شدن نداشته باشد.

2.امکان تطبیق‌پذیر بودن تراکتور کشاورزی با شرایط کاری شما

در باغات و زمین‌های کشاورزی مختلف شرایط کاری مانند فاصله بین درختان محصول، میزان شیب زمین کشاورزی و بسیاری موارد دیگر متفاوت است. بنابراین برای انتخاب تراکتور مناسب زمین کشاورزی خودتان باید به تطبیق‌پذیری تراکتور با شرایط زمین کشاورزی یا باغ نیز دقت کنید.

3.در دسترس بودن نمایندگی تراکتور در ایران

حتی قوی ترین تراکتورهای کشاورزی نیز بعد از مدتی کار نیاز به سرویس و تعمیر دارند. بنابراین در دسترس بودن نمایندگی تراکتور کشاورزی در ایران بسیار مهم است و می‌تواند باعث راحتی فرآیند سرویس و تعمیر تراکتور کشاورزی شما شود.

4.امکان نصب ادوات بر روی تراکتور کشاورزی

در حین انجام کار کشاورزی یا باغداری گاهی شما نیاز به اتصال وسایلی به تراکتور دارید و تراکتور کشاورزی شما باید امکان این اتصال را به شما بدهد

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با شماره 33621776-076 تماس حاصل فرمایید